Contact met JEL

null

Vragen? Check eerst onderstaande informatie.

  • Je kunt het beste contact opnemen via onderstaand contactformulier. Ik lees dagelijks mijn email en streef ernaar om binnen 1 á 2 werkdagen deze te beantwoorden. We maken dan een afspraak voor een oriëntatie gesprek bij jullie thuis waarna jullie dan beslissen of er een traject gestart gaat worden voor jullie kind.  Je mag natuurlijk ook rechtstreeks mailen of bellen. Bij bellen bestaat echter de kans dat ik niet direct in de gelegenheid ben om jou te woord te staan ivm cliëntenafspraken. Als je een bericht achterlaat bel ik jou binnen 24 uur terug.
  • Voor vergoeding van het traject heb ik een verwijsbrief van de huisarts nodig of toestemming van het gebiedsteam. Je kunt alvast de huisarts vragen om een verwijsbrief.
  • Een traject duurt gemiddeld zo’n 4 á 6 maanden. Dit hangt van de hulpvraag af en het plan wat we daarvoor afspreken.
  • Van maandag t/m vrijdag ben ik telefonisch bereikbaar tussen 9.00 en 15.30 uur.
  • De praktijk is geopend op maandag, woensdag en donderdag.
  • Afspraken vinden plaats tijdens school- en kantoortijden.

KLACHTENREGELING

Ondanks alle inzet kan het zijn dat je een klacht hebt. Wat natuurlijk ontzettend jammer is want ik streef ernaar om de best mogelijke zorg aan jouw kind en aan jou als ouder te leveren. Toch kan het zijn dat je ergens teleurgesteld of ontevreden over bent. Als dat helaas het geval is dan hoor ik dat heel graag van jou, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Ik zal er altijd alles aan doen om mijn kwaliteit te waarborgen en waar nodig voor de toekomst te verbeteren.

Ik communiceer op een zo duidelijk en transparant mogelijke manier en mijn voorkeur gaat er naar uit dat je direct contact met mij opneemt als je een negatieve ervaring beleefd. Dit kan mondeling tijdens onze afspraak, maar ook via mail en/of belcontact. Dit registreer ik als een informele klacht.

Het zou ontzettend jammer zijn als we er samen niet uitkomen! Mocht dit toch het geval zijn dan kun je een formele klacht indienen via onderstaand contactformulier (in het kader van de wet WKKGZ). Vermeld duidelijk je persoonlijke gegevens, de klacht, tegen wie en omschrijf de situatie. Anonieme klachten worden niet in behandeling genomen. De klacht wordt doorgestuurd naar beroepen-organisatie NFG en in behandeling genomen door een klachten-functionaris. Na het verzenden van je bericht krijg je van mij een bevestiging van ontvangst via de mail. Als je na 24 uur nog niks van me hebt gehoord én er zit ook geen mail in de spam dan wil ik je vragen om mij te bellen.

Ik neem jouw klacht net zo serieus als mijn werk en streef ernaar om samen tot een oplossing te komen.

  • Heb je vragen over onderwerpen die hierboven niet vermeld worden? Neem dan gerust contact op, via onderstaande gegevens. Of vul het onderstaande contactformulier in!

null

Contactformulier

Wil je contact met JEL en/of aanmelden voor nieuwsbrief?

Laat je naam, e-mailadres en bericht achter en geef daarbij aan wat jouw vraag, behoefte en/of ander bericht is of dat je je aanmeldt voor de nieuwsbrief.